JoacăLoto

joaca.loto.ro este partener oficial  al Loteriei Române și este o platformă online dedicată exclusiv jocurilor tradiționale organizate de către Loteria Română.  

Platforma joaca.loto.ro este accesibilă 24/7, de pe orice dispozitiv cu o adresă IP din România. Platforma este restricționată pentru utilizatori cetățeni români, care se află pe teritoriul României. Jocurile disponibile în platformă sunt 6/49, 5/40 și Joker, precum și jocurile auxiliare acestora, Noroc, Super Noroc și Noroc Plus.  

reporturi

Unde poți vedea reporturile pentru extragerea curentă?

Platforma joaca.loto.ro afișează reporturile curente direct pe pagina principală, indiferent dacă utilizatorul este logat în platformă sau nu.

plată

Cum poți plăti biletele fără a introduce mereu detaliile de plată? Cum poți salva cardul în platformă?

Click4Pay

  • Cu serviciul Click4Pay, poți să-ți salvezi cardul pentru plăți viitoare. La plata biletului, în ecranul Euplătesc, ai opțiunea de a salva cardul, bifând caseta “Adaugă un card nou în serviciul Click4pay pentru acest comerciant” . Astfel poți să efectuezi plăți viitoare mult mai usor, fără să introduci mereu detaliile de plată. Plățile sunt securizate, folosind 3DSecure. Pentru mai multe informații, accesează www.euplatesc.ro.

GPay & Apple Pay

  • Selectând GPay sau Apple Pay din ecranul de plăți Euplătesc, poți să nu mai introduci la fiecare achiziție datele cardului.

bilete

Cum poți vedea biletele achiziționate?

Biletele achitate sunt trimise automat pe adresa ta de email înregistrată, după efectuarea plății. De asemenea, poți consulta detaliile biletelor sau poți descărca fișierul PDF corespunzător fiecărui bilet achiziționat online, direct din contul tău de pe platformă, printr-un simplu click pe codul de bare al biletului, pe care îl găsesți în oricare din secțiunile Istoric Comenzi“, “Istoric Bilete” sau “Istoric Câștiguri“.

extragerile

Cum poți afla când au loc extragerile loto?

În momentul creării contului, poți opta pentru comunicările de marketing și înainte de fiecare extragere, vei primi un email cu privire la următoarea extragere și reporturile aferente fiecărui joc.

*Poți dezactiva aceste notificări din contul tău, secțiunea Editare Profil, prin debifarea optiuni “Amintește-mi de extragere”.

rezultatele extragerilor

Unde poți vedea rezultatele extragerilor sau cum poți afla dacă ai un bilet câștigător?

După fiecare extragere loto, pentru care ai achiziționat un bilet online, vei primi un email de notificare, cu numerele care au fost extrase și informații despre eventualele câștiguri obținute.  

*Poți dezactiva aceste notificări din contul tău, secțiunea Editare Profil, prin debifarea optiuni “Notificare variante castigatoare”. 

Poți verifica rezultatele extragerilor loto sau să vezi dacă ai câștigat și direct în contul tău de pe platforma joaca.loto.ro.  În oricare din secțiunile “Istoric comenzi“, “Istoric bilete” sau “Istoric câștiguri” găsești detaliile biletelor jucate și poți să vezi numerele pe care le-ai ghicit.  

 

Secțiunea “Istoric câștiguri” este disponibilă în contul tău, doar dacă ai un bilet câștigător, achiziționat online, prin intermediul platformei joacaloto.ro.  

În pagina Rezultate, poți verifica rezultatele tuturor extragerilor la jocurile Loto 6/49, 5/40 și Joker. 

Extrageri multiple

Extrageri multiple – Posibilitatea de a plasa o comandă pentru mai multe extrageri

Opțiunea Extrageri Multiple se referă la posibilitatea de a plasa comanda pentru mai multe extrageri consecutive. După prima plată cu succes, comanda este automat reînnoită și continuă să fie valabilă pentru numărul de extrageri selectat sau până când dezactivezi opțiunea “Extrageri Multiple” din contul tău, secțiunea “Istoric comenzi“.

Pentru câte extrageri plasăm o comandă?

După prima plată cu succes, aceasta va fi plasată pentru numărul de extrageri* selectat de către tine. Exemplu: Dacă azi este duminică ora 13:00 și selectezi 3 extrageri, după fiecare plată cu succes, biletele de pe această comandă vor participa la extragerea* de azi, extragerea de joi și extragerea de duminica viitoare; dezactivarea opțiunii Extrageri Multiple se face din Contul de client, secțiunea Istoric Comenzi.

Opțiunea “Reînnoiți acest pachet automat când expiră.”

Reînnoirea acestui pachet, după plata cu succes, presupune plasarea repetată a acestei comenzi pentru următoarele extrageri* până la dezactivarea opțiunii Extrageri Multiple din Contul de Client, secțiunea Istoric Comenzi. Exemplu: Dacă azi este duminică ora 13:00, selectezi 3 extrageri și bifezi opțiunea “Reînnoiți acest pachet automat când expiră”, după fiecare plată cu succes, biletele de pe această comandă vor participa la extragerea* de azi și la toate extragerile următoare; dezactivarea opțiunii Extrageri Multiple se face din Contul de client, secțiunea Istoric Comenzi.

*O extragere poate fi simplă, specială sau dublă; prețul biletelor și a variantelor poate varia.

Replasează comanda

Posibilitatea de a replasa o comandă pentru încă o extragere?

În contul de client, accesează secțiunea “Istoric comenzi” și apasă butonul “Replasează comanda”. Dacă biletul a fost deja înregistrat pentru extragerea curentă, vei primi o avertizare printr-un pop-up care spune “Această comandă a fost deja plasată pentru perioada curentă. Doriți să continuați?”. 

 

Vei fi direcționat către secțiunea de jocuri, unde vor fi afișate toate biletele cu toate numerele pe care le-ai selectat pentru fiecare. Va trebui să confirmi plasarea biletului apăsând butonul “Plasează Comanda” și să finalizezi plata pentru a valida participarea la extragerea curentă.